بلاگ

خرید پرچم با بهترین قیمت در انواع طرح و مدل از تولید کننده

خرید پرچم

لیست توضیحات خرید پرچم:

  • خلاصه متن:
  • توضیحات پرچم:
  • تاریخچه پرچم:
  • انواع پرچم:

 

خلاصه متن:

در این متن اطلاعات کاملی در مورد پرچم، خرید پرچم از جمله تاریخچه پرچم که چه کسانی آن را اختراع کردند و چه اهمیتی داشته و در مورد انواع پرچم مانند پرچم ساحلی ، پرچم رومیزی ، پرچم اهتراز ، پرچم ریسه ، پرچم بار شهرداری و کیفیت  محصولات شرکت مهر گستر پرچم داده شده

 

توضیحات خرید پرچم:

خرید پرچم یا درفش نماد با ارزش یک کشور،سازمان یا گروه های مختلف اجتماعی میباشد که در اکثر مواقع روی پارچه یا کاغذ به صورت رنگی ساخته میشود. در گذشته پرچم ها نشانه اتحاد و تمایز در جنگ ها به شمار می رفته است که به گونه ای که اگر پرچم از دست پرچم دار می افتاده،نوعی شکست و از هم گسیختگی برای لشگر به شمار می امده است.

امروزه پرچم ها تبدیل به برند و لوگو شده اند که روش خیلی خوبی برای جلب توجه به حساب می اید. پرچم ها برای اعلام رویداد ها مانند محرم هم  مورد استفاده قرار میگیرد. امروزه پرچم ها در خیابان ها،روی میز یا در محل شرکت ها و مکان های دیگر مورد استفاده قرار میگیرد و به همین خاطر خرید پرچم مناسب و با کیفیت اهمیت بالایی دارد.

 

تاریخچه پرچم:

در ابتدا پرچم بیشتر در جنگ به کار می رفته که برای شناسایی دوستان یا دشمنان بوده است اما در حال حاضر برای علامت گذاری ، مراسم ، تزیین و نمایش استفاده میشود.

پرچم توسط مردم باستان شبه قاره هند یا همان چین فعلی اختراع شده است پایه گذار سلسله جو در چین در تمامی اوقات یک پرچم سفید را با خود حمل  میکرده . پرچم سلطنتی همه ویژگی های پادشاهی را نیز داشته است ست که با شخصا کم شناخته می شود رود و با احترام با آن پرچم رفتار می شود و نیز اگر کسی به آن دست بزند مجرم است . از آنجا که سقوط یک پرچم نشانه شکست و نابودی است به طور معمول به یک فرمانده یا ژنرال سپرده می شود و در نتیجه پرچم و فرمانده در یک مکان قرار می گرفتند.

پرچم ایران به سه هزار سال پیش از میلاد مسیح برمیگردد.در کاوش هایی در منطقه شهداد نزدیک به کرمان پرچم فلزی و صفحه مربع شکلی فلزی چند تصویر بر روی آن کنده کاری شده دیده شده است.

پرچم ها در کشور هند باستان از اهمیت یکسان و برابری برخوردار بودند و معمولاً بر روی فیل ها حمل می شدند. پرچم اولین هدف در جنگ ها بود و اگر هم یک لشکر شکست نمیخورد پایین آمدن پرچم به معنای آشفتگی و شکست بود.

درفش کاویانی قدیمی ترین پرچم ایران است که در دوره ساسانیان نیز بوده و در اساطیر ایران اشاره به قیام کاوه آهنگر در برابر ظلم بوده استدر آن زمان هم بر اساس تغییر حاکمان آن  دوره در پرچم ها هم تغییراتی صورت می گرفت.

 

 

انواع پرچم:

 

  • پرچم تشریفات:

پرچم تشریفات را پرچم ایستاده هم مینامند و بیشتر برای گذاشتن روی میز مورد استفاده قرار میگیرد. اصولا سازمان ها، شرکت ها و کسب و کار های مختلف با طراحی لوگومرتبط خود،نمادی را برای شرکت خود در نظر میگیرند که یکی از بهترین روش ها برای نمایش و تبلیغات ان چاپ پرچم است.

یکی از ابزار های مهم برای جذاب نشان دادن برند خود که در اکثر انجمن ها،سازمان ها و نهاد ها مورد استفاده قرار می گیرد ، استفاده از این پرچم در کنار ورودی دفترو راهرو ورودی است.

زمانی که در کشوری  مناسبت های سیاسی یا تشریفاتی وجود دارد ، برای معرفی مهمانان از پرچم  کشور های آنان استفاده می شود همچنین در مراسم های مهم جهانی که نشان دهنده نماد آن  مراسم است مورد استفاده قرار می گیرد

از این پرچم در کنفرانس ها ، همایش ها ، غرفه های نمایشگاهی ، هتل و سمینار ها ، جلسات و دفاتر مورد استفاده قرار میگیرد.

 

  • پرچم ساحلی:

پرچم ساحلی به عنوان یک پرچم منحصر به فرد در محیط های خارجی و بیرونی استفاده میشود. جلوه و دید عالی مناسب و متفاوت تبلیغاتی دارد.این نوع از پرچم ها بدون هیچ محدودیتی در چاپ طرح و رنگ بوده و قابلیت شستشو را دارد. داشتن ارتفاع 3 متر در پرچم های ساحلی میتواند یک قضای خیلی عالی را برای تبلیغات ایجاد کند.

از نمونه های ان می توان به پرچم ساحلی قطره ای ، پرچم ساحلی بادبانی ، پرچم ساحلی شمشیری و پرچم ساحلی مستطیلی اشاره کرد.

از این پرچم در محیط های داخلی بزرگ ، فضاهای باز ، نمایشگاه ها ، جشنواره ها و فروشگاه ها مورد استفاده قرار میگیرد.

 

  • پرچم رو میزی:

سفارش و خرید پرچم رومیزی با طرح مد نظر و دلخواه یکی از نیاز های مهم هر یک از کسب و کار های حرفه ای است.اگر بخواهیم به چند نمونه از این پرچم اشاره کنیم می توان به پرچم رومیزی ایران، پرچم رومیزی تبلیغاتی ، پرچم رومیزی کشورها و پرچم رومیزی ملل می توان اشاره کرد. این نوع از پرچم ها دارای متنوع ترین مدل از پرچم های رومیزی می باشد. این نوع پرچم ها  برای استفاده  در جلسات ، همایش ها ، غرفه های نمایشی ، میز مدیریت و کارمندان ، شرکت ها و هتل ها کاربرد دارد.

 

  • پرچم ایران:

پرچم ایران از زمان گذشته تغییرات بسیاری داشته است  اما اولین دفعه که پرچم ایران به سه رنگه سفید سبز و سرخ تبدیل شده است ، زمان قاجار بوده است. در زمان مشروطه یک شیر و خورشید در وسط پرچم اضافه شد و در زمان پهلوی  پرچم مشروطه شد با این تفاوت که شیر را با چهره واقعی تر ترسیم شد و در حال حاضر پرچم ایران پرچمی سه رنگ است که از سه رنگ سفید سبز و سرخ تشکیل شده و نشان جمهوری اسلامی ایران به رنگ سرخ در میان نوار سفید قرارداد.

 

  • پرچم اهتراز:

پرچم اهتراز یکی از انواع پرچم های کاربردی در ایران به حساب می‌آید که معمولاً برای جشن ها و اعیاد ، سطح شهر ، مناسبت های مذهبی ، ورزشگاه ، مجموعه های دولتی، نمایندگی‌های جمهوری اسلامی ایران در خارج از کشور و محل اقامت مسئولین دولتی در خارج از کشور  و غیره از این نوع پرچم ها مورد استفاده قرار می گیرد . پارچه این نوع پرچم ها معمولاً از جنس ساتن  می باشد و ضخامت آنها بستگی به اندازه آن داد . از لحاظ اینکه پرچم اهتراز در فضای باز می باشد طبیعتاً در معرض دائم نور خورشید و باد در خاک قرار می گیرد و از نظر نوع پارچه اهمیت دارد که در برابر این موارد مقاومت لازم را داشته باشد و باید در هنگام خرید پرچم به ان توجه کنیم.

چاپ این نوع پرچم ها به اشکال پرچم ساحلی و پرچم بادبانی که دارای پایه پایه های متفاوت هستند می باشد و به صورت افقی و عمودی و در طیف های مختلف رنگی و در طیف متفاوتی  از نظر نوع چاپ ، جنس پارچه تولید و به دست مشتری می رسد.

این نوع پرچم ها برای استفاده در در میادین شهر ، روی پل ها ، ورودی شهرها ، مجموعه های دولتی ، اماکن دولتی نیز کاربرد دارد.

  • پرچم ریسه

پرچم ریسه یا ریسه پرچم معمولا به تعداد زیادی بر روی یک نوار دوخته یا نصب می شود . این نوع پرچم ها جلوه زیبا زیبایی دارند که در زمان برگزاری جشن های نیمه شعبان و یا ایام محرم مورد استفاده قرار می گیرد و  و متناسب با نیاز مشتری نیز  تولید و به دست مشتری میرسد . کاربرد این نوع پرچم ها در مراسمات مذهبی مانند محرم که ریسه ها به رنگ مشکی استفاده می شود ، اعیاد و در فروشگاه ها ، فروشگاه ها و مناسبت های مختلف برای جلب توجه بیشتر مورد استفاده قرار می گیرد .

این پرچم  با اشکال و ابعاد مختلفی مانند مثلثی و نیم دایره که از نوع پرطرفدار آن نیز محسوب می شود تولید گردیده و جهت آذین بندی در خیابان ها و میادین عمومی و کوچه ها مانند دهه فجر ، نیمه شعبان ، جشن های ملی و مناسبت های مختلف مورد استفاده قرار می گیرد .

تولید و چاپ این محصول به صورت خام و بدون هیچ چاپی روی آن و با لوگو مورد نظر شما روی آن قابل سفارش است طول و ابعاد آن به سفارش شما بستگی دارد.

از کاربرد این نوع پرچم ها میتوان به استفاده  در مراسم اعیاد ، کوچه و بلوار ، خیابان ها ، میادین  ، مدارس نیز اشاره کرد.

 

 

  • پرچم با آرم شهرداری

بیشترین کاربرد این و پرچم ها برای تزیین معابر و خیابان ها هست ست که با فرا رسیدن  مناسبت های مختلف شهرداری ها پرچم ها را مناسب با آن مناسبت ها تعویض می کند . برای مشخص بودن مرجع تزیینات آرم یا لوگو شهرداری را بر روی آن    می زنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *